"ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ" ΜΙΑ ΑΙΤΙΑ ΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΘΕΙ ! #υγεια #παιδεια #φυσικηαγωγη #ελληνωνσυνελευσις
Η Ελληνική Διατροφολογική Εταιρεία ορίζοντας το φετινό ελληνικό θέμα της Παγκόσμιας Ημέρας Διατροφής, δεν θα μπορούσε παρά να δώσει τη δέουσα προσοχή στις αυξανόμενες και σχεδόν επιδημικές διαστάσεις που λαμβάνει το φαινόμενο της Παιδικής Παχυσαρκίας στην Ελλάδα.
Πιο συγκεκριμένα, πρόσφατα μεγάλη ελληνική επιδημιολογική μελέτη 124.133 μαθητών (Grigorakis et al. 2015) ανέφερε ότι περίπου 1 στα 10 παιδιά (8,8 %) ηλικίας 9-11 ετών στην Ελλάδα είναι παχύσαρκα (9,6% αγόρια και 8,0% κορίτσια, p<0.001) και 2,5 στα 10 (24,8%) είναι υπέρβαρα (24,7% αγόρια και 24,9% κορίτσια).
Το σύνολο των υπέρβαρων και παχύσαρκων ανέρχεται στο 33,6% γεγονός που σημαίνει ότι περισσότερα από 3 στα 10 παιδιά είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα. Την ίδια ώρα, επίσης παραπάνω από 3 στα 10 παιδιά (33,4%) εμφανίζουν παχυσαρκία κεντρικού τύπου (36,0% αγόρια και 30,7% κορίτσια, p<0.001). Το συγκεκριμένο ποσοστό εμφανίζεται ως ένα από τα υψηλότερα παγκοσμίως αναδεικνύοντας ένα σοβαρό εθνικό πρόβλημα που λαμβάνει σχεδόν επιδημικές διαστάσεις.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ως κεντρικού τύπου παχυσαρκία στα παιδιά ορίζεται η συγκέντρωση σωματικού λίπους στην περιοχή της κοιλιάς (Λόγος Περιμέτρου Μέσης / Ύψος: WHtR > 0,5), η οποία λόγω της φλεγμονώδους φύσης του κοιλιακού λίπους μπορεί να επιφέρει σοβαρούς κινδύνους στην υγεία.
Τα τελευταία ερευνητικά δεδομένα αναφέρουν ότι η κεντρική παιδική παχυσαρκία αποτελεί ισχυρό παράγοντα κινδύνου, κυρίως για διαταραχές του μεταβολισμού και καρδιομεταβολικές παθήσεις, συμπεριλαμβανομένων του σακχαρώδους διαβήτη και των καρδιαγγειακών νοσημάτων σε παιδιά.
Συμπερασματικά, τα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι ο επιπολασμός της παιδικής παχυσαρκίας στη χώρα μας βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Σε ορισμένες συνήθειες του τρόπου ζωής των παιδιών όπως είναι η συχνότητα λήψης πρωινού γεύματος και κατανάλωσης μικρογευματιδίων, σε συνδυασμό με το βαθμό συμμετοχής σε καθιστικές δραστηριότητες, θα πρέπει να δοθεί απαραίτητη προσοχή ώστε να αποτελέσουν συστατικά στρατηγικών παρεμβάσεων που θα στοχεύσουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας.
Προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, η Ελληνική Διατροφολογική Εταρεία θεωρεί ότι το γνωσιακό πεδίο του Παιδιατρικού Διατροφολόγου (Παιδοδιατροφολόγου), το οποίο χαρακτηρίζεται από εξειδικευμένες γνώσεις και κατάλληλη εκπαίδευση, μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση του φαινομένου προς όφελος της δημόσιας υγείας. Το αντικείμενο της επιστήμης της παιδιατρικής διατροφής, περιλαμβάνει την κατανόηση των ειδικών θεμάτων που σχετίζονται με τις ενεργειακές και θρεπτικές απαιτήσεις των παιδιών (βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία), την αναγνώριση της παιδικής παχυσαρκίας, τη διερεύνηση της αιτιολογίας, καθώς και των συνεπειών των προβλημάτων θρέψης. Η κατανόηση των προστατευτικών και επιβαρυντικών παραγόντων, συμβάλει στην ανάπτυξη τεχνικών τροποποίησης των διατροφικών επιλογών, της φυσικής δραστηριότητας, αλλά και των στόχων εκπαίδευσης του οικογενειακού περιβάλλοντος.
Ενώ η τελευταία έκθεση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) το 2016, έδειξε ότι το 44% των αγοριών και το 38% των κοριτσιών σχολικής ηλικίας στην Ελλάδα είναι παχύσαρκα ή υπέρβαρα. Τέλος, σε πρόσφατη επίκαιρη έρευνα αναφέρεται θετική συσχέτιση του εγκλεισμού που ζούμε σήμερα λόγω Covid- 19 με την παιδική παχυσαρκία
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ...
Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ:
Α) ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ
Β) ΤΗΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ Η ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ !
1. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΠΩΝ, ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ, ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ)
2. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ Ή ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ, ΓΗΠΕΔΑ, ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΑ ΚΛΠ.
3. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΕΤΣΙ, ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ ΤΟΥΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑ ΕΔΡΑΙΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ'
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στηνΤρίτη βαθμίδα Παιδείαςόπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση,πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τιςβλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομίακάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας.Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκεςθα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτηούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
"ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ" ΜΙΑ ΑΙΤΙΑ ΝΟΣΗΡΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΘΕΙ ! #υγεια #παιδεια #φυσικηαγωγη #ελληνωνσυνελευσις
Reviewed by ΕΣΥ ΚΠΔ ΑΜΘ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ
on
Ιουνίου 24, 2021
Rating: 5
Δεν υπάρχουν σχόλια